maandag 10 augustus 2015

StampinÚP! Scalloped Tag Topper

Hallo,
Het is weer MAANDAG!
Begin van een nieuwe week dus een nieuw product van Stampin'UP! in de hoofdrol.
En zoals ik gisteren al melde is dat deze week de Scalloped Tag Topper.
Te vinden op pagina 165 in de Stampin'UP! Catalogus.

Om de eerste dag af te trappen wil ik nogmaals het kaartje van vorige week aan jullie laten zien.
In het Filmpje leg ik duidelijk uit hoe je de Scalloped Tag Topper pons kan gebruiken.
Je kan er een tag mee ponsen van 5 cm breed, maar breder kan ook zoals je kunt zien in het filmpje.


Hierbij de 2 gemaakte kaartjes.

Ik kreeg de vraag hoe het nu precies zit met de Hostess sets.
Als je bestel bij Stampin'UP! boven de €200,- is krijg je 10%  Rewards van je gekochte bedrag 
(exclusief de verzendkosten) die je vrij mag besteden cadeau!
Met dit bedrag mag je zelf iets leuks uitkiezen uit de gehele catalogus, waaronder een Hostess set.
De Hostess sets zijn niet "gewoon" te koop maar alleen op deze manier te bemachtigen.

Zoals je in het tabel hierboven zie krijg je die 10% Rewards tot €374,-
En krijg je vanaf een bestelling van €375,- 12% over je bestelde bedrag enz....

Ik hoop dat het zo wat duidelijker is.
Zijn er vragen, opmerkingen of iets anders dan mag je me altijd mailen.
scrapgirlonline.blogspot.com

Tot morgen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten