zondag 23 augustus 2015

Stampin'UP! Lovely As a Tree Christmas

Hoi Hoi,

Alweeeeeer zondag!
Nu besef je pas hoe snel een week gaat!
Vandaag het laatste kaartje van de Lovely As a Tree week.
Ik heb de bomen op de achtergrond gestempeld met Crumb Cake en de boom op de voorgrond heb ik de stempel ingekleurd met de Blender Pens en vervolgens gestempeld.
De lucht en grond heb ik gemaakt met de  Sponge Dauber.
De sneeuwvlokjes zijn de stippen van de Perpetual Birthday Calendar (blz. 12) met VersaMark gestempelt en geembost met witte poeder.
Tekst is van de mooie Sassy Salutations (blz. 99) 
En het stukje  Linen Thread maak het kaartje helemaal af.



Aankomende week geen product in de hoofdrol.
Maar we gaan ons de aankomende periode richten op de kerst ;-)
Zoals ik al eerder zij, je kan er niet vroeg genoeg bij zijn, hihi.
Met het ook op de nieuwe Herfst / Winter catalogus die 1 september uit komt zal ik jullie aankomende week nog wat sneak peaks laten zien van de leuke en nieuwe Stampin'UP! producten.

Fijne Zondag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten