dinsdag 5 januari 2016

Stampin'UP! De Sale a Bration gaat van start!

Hallo Allemaal,

Ik ben er nog hoor ;-)
Iedereen de aller beste wensen voor 2016 
met heel veel Liefde, Gezondheid en natuurlijk Creativiteit.
En het is vandaag dan eindelijk 5 Januari 2015!
De Sale a Bration gaat van start!



Nu hoor ik je denken wat is Sale a Bration?
Nou dat ga ik je snel vertellen....
Sale a Bration is een terugkerend feestje wat word gehouden in de 
eerste 3 maanden van het jaar.
Bij iedere €60 aan bestelling mag je een GRATIS 
product uitzoeken. Deze producten vind je in de speciale 
Sale a Bration folder ook wel de SAB folder genoemd.
In deze folder staan stempelsets, designpapier, vellum, Project life enzovoorts.
Bestel je voor €120, dan mag je zelfs 2 GRATIS producten 
uitzoeken en bij €180 3.... enzovoorts....
Nieuwsgierig?
Kijk dan even wat voor moois er allemaal in staat de link staat hier Links.


Maar natuurlijk is dit niet het enige!
Ook de Nieuwe Voorjaars catalogus gaat vandaag in.
WOUW!
Dus je kan uit beide catalogussen bestellen om aan je €60,- 
voor de Sale a Bration te komen.


De link naar de online Zomercatalogus, Staat ook hier Links op de pagina


Wil je liever een papieren exemplaar ontvangen? Dat kan!
Stuur me een mailtje voor meer informatie.
scrapgirlonline@gmail.com
Of kom naar het SAB workshop feestje op woensdag 27 januari.
Tijdens deze workshop gaan we een project maken met de nieuwe producten uit zowel de voorjaars als de SAB catalogus.
En krijg je beide catalogussen mee naar huis.
Kom je ook gezellig? Laat het me weten via de mail.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten