vrijdag 8 mei 2015

Stampin'UP! 2 layouts

Hallo Allemaal,

Vandaag wil ik jullie 2 layouts laten zien die ik heb gemaakt.



Ik heb een stampelset gebruikt die in de Sale-a-Bration catalogus stond.
De teksten op het Whisper White Cardstock  zijn om en om in 2 verschillende kleuren gestempeld,
Blushing Bride en Crumb Cake.
Het bloemetje heb ik op de stempel gekleurd met Blendabilities, Melon Mambo en Old Olive.
Hierdoor knallen ze er uit.
en de bloemen met Crumb Cake op de 12"  Crumb Cake Cardstock gestempeld.

Ik heb voor mijn verjaardag een canon selphy gekregen, wat een geweldig apparaat, 
een echte aanrader.   Dit maak het nog leuker om je layout te maken en hoef je niet eerst de foto's pas te maken via de computer en ze af te laten drukken in de winkel.
De filmstrip heb ik met mijn Silhoutte uitgesneden en de foto's er passend in gemaakt.
De vlinder is de  Butterflies Thinlits Dies uit de voorjaars caralogus.

En de prachtige jonge dame is onze lieve dochter Emy.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.  Was lang geleden dat ik een layout heb (af)gemaakt ;-)

Fijne creatieve dag, 
groetjes Helga

Geen opmerkingen:

Een reactie posten