zondag 16 augustus 2015

Stampin'UP! Sleigh Ride Edgelita

Hallo Allemaal.

De laatste dag van de week en het laatste berichtje met de 
Scalloped Tag Topper (blz. 165) in de hoofdrol.
Het kaartje van vandaag is ook het eerste kerstkaartje van dit jaar!
Je kan er niet vroeg genoeg bij zijn ;-)

Dit omdat de nieuwe Herfst/Winter Catalogus uit komt.
Genoemd de "Handmade for the Season" catalogus. 
De catalogus gaat officieel vanaf 1 september in.
Als Demonstratrice hebben we eerder inzagen in de catalogus en mogen we alvast bestellen om "Sneak peaks" te kunnen maken om jullie alvast ideeën te geven van de leuke nieuwe materiaal van Stampin'UP! 
Wil jij de  "Handmade for the Season" catalogus ontvangen? 
Stuur me dan een berichtje naar scrapgirlonline@gmail.com
De catalogus mag je GRATIS bij mij ophalen in Strijen of wordt dan tegen 
een vergoeding van de verzendkosten (2,76 euro) naar je opgestuurd.
(kom je naar een van de workshops krijg je er een mee naar huis)

Oke genoeg gekletst!
Mijn eerste "Sneak peak" 


Ik heb uit een stuk Old Olive papier de Scalloped Tag Topper geponst.
Vervolgens met de ronde Circles Collection Framelits (blz. 173) de 'kerstbal' uitgestanst.
Als je de Framelits onder de uitgeponsde tag leg en de rest op het papier krijg je dit idee.
Met de nieuw Sleigh Ride Edgelita Dies heb ik de bomen uit Garden Green papier gestanst 
en de slee uit Whisper White. Beiden ook met de Circles Framelits uitgestanst. 3D op elkaar geplakt en klaar is je kerstbal. 

Dus nogmaals wil je een nieuwe catalogus, heb je vragen? 
Je mag me altijd mailen: scrapgirlonline.blogspot.com

Nog een hele fijne zondag en tot morgen met een nieuw 
product van Stampin'UP! in de hoofdrol.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten